Nasveti

Izpadanje las

Izpadanje las je subtilna motnja v metabolizmu. Lahko jo povežemo tudi z določenimi boleznimi. Vzroka za izpadanje sta lahko: glivično vnetje na lasišču ali hormonsko neravnovesje. Tudi večje pomanjkanje kalcija, magnezija in cinka vpliva na prehrano lasišča v tolikšni meri, da začnejo lasje izpadati.
Nedvomno je tudi dedni dejavnik, zaradi katerega geni v določeni starosti sprožijo izpadanje las.
Ajurveda pravi, da je zgornja plešavost pogosto povezana s telesnim tipom in ravnovesjem "doš". Osebe tipa "Pita" ter tiste s presežno "pito" bodo najverjetneje lase izgubili precej hitro. Lahko pa  bodo lasje začeli prezgodaj siveti in kot posledica tega se bodo tanjšali. Izpadanje las lahko spodbudi presežna "pita" v lojnicah lasnih koreninah ali mešičkih (vnetje lasnih mešičkov). Da bi zmanjšali pito in ohranili zdrave lase, Tri mesece po trikrat na dan zaužite sok iz Aloe vere (tretjina skodelice).
Pred spanjem si lasišče zmasirajte z oljem, ki vsebuje vitamin E. Masaža bo izboljšala krvni obtok ob koreninah las. Kri pa bo pripeljala več hranil za njihovo rast.
Lasem koristijo tudi mlečni izdelki, kot so sir, mleko in sveže pripravljen jogurt (če nimate problemov pri njihovi prebavi), bela in daikonska redkev pa tudi kokos, kuhana jabolka in zelje.
Vsako jutro pojejte pest belih sezamovih semen. Ena peščica teh majhnih semen vsebuje približno 1200 mg kalcija in magnezija. Ta Je dober vir hranljivih snovi za lase. Stanje svojih las lahko izboljšate z mineralnimi prilogami, če telesu zagotovite dovolj kalcija, magnezija in cinka.
Jemljite dodatek, ki bo vseboval približno tolikšno dnevno dozo mineralov:
kalcij - 1200 mg
magnezij - 600 mg
cink - 60 mg

Masaža:

Stres, otrdel vrat in nategnjene vratne mišice po avtomobiski nesreči lahko tudi prispevajo k izgubljanju las. Da bi zmehčali vratne mišice, sprostili bolečino in zmanjšali stres pred tuširanjem masirajte vrat in ramena!

Vaje za vrat:

Lahko izvajate tudi nekatere enostavne vaje za vrat, kot na primer: obračanje glave trikrat na levo, trikrat na desno, trikrat gor in trikrat dol do prsnega koša. Nato z glavo nežno zaokrožite trikrat v vsako smer.

Joga:

Jogiski položaji sproščajo napetost v vratu in povečujejo dotok krvi do lasišča in s tem posredno ohranjajo lase zdrave. Primerni položji so sveča, stoja na glavi, kamela, kobra ter hrbtenični zasuk.